About Us
About us
Je kunt ons bereiken door een e-mail te sturen naar info@pmcboutique.nl. Wij proberen altijd zo snel mogelijk te reageren. Of het nu gaat om een vraag, opmerking of verzoek, wij helpen je graag verder.
Verzending & Levering
Voor bestellingen binnen Nederland bedragen de verzendkosten €7,99. Bij een bestelling vanaf €75 is de verzending GRATIS.
Voor België bedragen de verzendkosten €11,95 en is de verzending GRATIS bij een bestelling vanaf €100.
Ja, dat kan! Kies bij het plaatsen van een bestelling voor de optie Afhalen in de winkel. Alleen wanneer je deze optie tijdens het plaatsen van een bestelling selecteert, wordt jouw bestelling klaar gezet. Je ontvangt een bericht per e-mail, zodra deze klaar is om op te halen.
Zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je per e-mail een track&trace-link waarmee je de zending kunt volgen.
Ben je de e-mail kwijt? Neem gerust contact met ons op via info@pmcboutique.nl, dan sturen wij de informatie opnieuw naar je toe.
Wij verzenden met PostNL
PostNL kan kiezen uit 3 opties:
- Ze komen de volgende dag terug
- De bestelling ligt bij de buren
- De bestelling ligt bij een afhaalpunt van PostNL
Let op: als het pakket niet binnen het bewaartermijn wordt opgehaald bij een afhaalpunt, wordt het automatisch naar ons teruggestuurd. Wil je het daarna alsnog ontvangen, dan betaal je opnieuw verzendkosten.
Ben je de e-mail met de track&trace kwijt? Neem gerust contact met ons op via info@pmcboutique.nl, dan sturen wij de informatie opnieuw naar je toe.
Retourneren
PMC Boutique hoopt dat u tevreden
bent met het artikel.
Wanneer de artikelen niet voldoen aan uw verwachtingen kunt u deze retourneren
binnen 14 dagen na ontvangst.
Voor het retourneren van de items dient u eerst het retourformulier in te
vullen, deze wordt bij elke bestelling meegeleverd.
Retour adres:
PMC Magazijn
Molenstraat 177
7321 BE Apeldoorn
Verzendkosten én retourkosten zijn voor de desbetreffende persoon die het
artikel wilt retourneren. Wij raden aan de retournering te verzenden met een
Track & Trace code. Wij zijn niet aansprakelijk voor het zoek raken van een pakket binnen het distributie centrum van het verzend bedrijf.
Retourneren in de boutique is gratis. Bij het retourneren in de winkel dient u
de factuur en het ingevulde retourformulier mee te nemen.
Retourneringen worden binnen 2 weken verwerkt.
Voorwaarden retournering
- Uiteraard mogen de artikelen gepast
worden, maar niet gedragen of worden
gewassen.
- Artikelen met (make-up) vlekken of sterke geuren worden niet geaccepteerd.
- Artikelen dienen in goede staat en met kaartjes en toebehoren te
worden geretourneerd.
- Oorbellen kunnen vanuit
hygienisch oogpunt niet geretourneerd worden.
- Sale artikelen met een korting vanaf
50% of hoger, kunnen niet worden
geretourneerd.
Wanneer er niet aan de voorwaarden wordt voldaan, kunnen wij helaas niet
overgaan op terugbetaling.
Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, wordt deze binnen 14 dagen verwerkt. Het kan 2-10 dagen duren voordat het bedrag op jouw rekening staat.
Ja zeker! Je kunt jouw bestelling gratis retourneren in onze winkel, zolang deze voldoet aan onze retourvoorwaarden. Wij helpen je graag bij het afhandelen van jouw retour en zorgen dat het proces zo makkelijk mogelijk verloopt.
Ja, dat kan zeker! Als je meerdere bestellingen tegelijk wilt retourneren, zorg er dan voor dat dit binnen 14 dagen gebeurt en dat je van elke bestelling het retourformulier invult en meestuurt. Zo kunnen wij jouw retour snel en correct verwerken. Op deze manier maken we het voor jou én voor ons zo makkelijk mogelijk.
Betalingen
iDeal, KLARNA, Visa, Mastercard, Maestro, Apple Pay, ShopPay, GooglePay, American Express en Bancontact.
Klachten
We controleren alle producten zorgvuldig voordat we ze verpakken en verzenden. Toch kan het helaas voorkomen dat je een artikel ontvangt dat beschadigd is, bijvoorbeeld door een fabricagefout of een probleem tijdens de verzending.
Mocht je een beschadigd of defect product ontvangen, neem dan binnen 48 uur na ontvangst contact met ons op via info@pmcboutique.nl. Stuur duidelijke foto's mee van het product, de schade én de verpakking.
We bekijken je melding zorgvuldig en zoeken – als de klacht gegrond is – samen naar een passende oplossing.
Let op: Schade die ontstaat na gebruik of meldingen die pas na langere tijd worden gedaan, kunnen we helaas niet in behandeling nemen.
- Normale slijtage van de stof;
- Door verkeerd of intensief gebruik, veroorzaakte gebreken;
- Overmatige transpiratie;
- Afgeven en verkleuring van kleding;
- Het pillen van kleding;
- Gebreken ontstaan door wassen of drogen;
- Gebreken ontstaan door externe invloeden, bijvoorbeeld wrijving, scherpe voorwerpen of chemicaliën;
- Gebreken aan water- en winddichtheid van kleding, tenzij strikt vermeld in de product omschrijving in onze webshop;
- Artikelen die vanwege het model lichamelijke ongemakken veroorzaken, bijvoorbeeld zweten of blaren.